Kan ik nu geld verdienen met deze video?

A widely recognized collection for machine learning tasks.
Post Reply
Bappy11

Kan ik nu geld verdienen met deze video?

Post by Bappy11 »

Vanaf evenement 6 en zeker evenement 7 gaat de duidelijk video viral. Maar waarom? Ligt het aan het gemeenschappelijke woordje Twins in de titelnaam? Of is iets anders? Ik kan het niet achterhalen op basis van de informatie die YouTube mij aanbiedt. Wel schiet het aantal kijkers daarna omhoog, waardoor de video ook weer meer wordt voorgesteld aan het eind van andere video’s. Wat me dat leert: houd je Youtube-statistieken scherp in de gaten. Zo kom je er niet alleen achter wat het tipping point is, maar creëer je ook momentum om meer uit je video te halen.

Een miljoen views. Een interessante vraag komt dan op: hoe word ík er beter van? Inmiddels ben ik partner geworden van YouTube, wat betekent dat je geld kan verdienen met je video’s door ook reclame toe te laten op je videokanaa australia telegram data De teller staat nog op minder dan een dollar. Voor een succesverhaal verwijs ik je door naar een samenwerkingspartner, namelijk Michel Penterman. Bij mij moet je daar niet voor zijn. Wat me dat leert? Dat je er vroeg bij moet zijn.

Onverklaarbare virals
Is het nou toeval of is het logisch dat in Amerika onze video in de zoekmachines voorbij komt? Grappige baby-filmpjes zijn blijkbaar gewoon leuk om naar te kijken. Maar is het toeval dat de vriendin van mijn vrouw de juiste zoektermen invoert op YouTube om grappige baby-filmpjes te kijken, waardoor het ‘logisch’ is dat de video in een van de voorgestelde video’s voorbij komt? Ik weet het echt niet. Waarschijnlijk heb ik een van die onverklaarbare virals gemaakt, zoals Charly bit my finger. Maar wellicht heb jij een logische verklaring?
Post Reply